disable right click

Saturday, January 29, 2011

Cinta Palsu


Samada aku busy nak ber-blog atau aku sendiri yang malas nak update blog ni, aku sendiri pun tak tau. Yang pasti, mood aku ber-blog tak constant n datang bile ade mood je. Today rase chill and relax, dekat area rumah aku ni ade majlis orang kahwin. So macam biase la, mesti ada lagu tahun 60-70an kena pasang. Rase tenang je, pastu cuace pun cantik, tak panas tak hujan. Wahhh, a perfect combination to a beautiful life. Jap, ditambah lagi dengan aku sorang je kat rumah, memang terbaik dari ladang la. Ahaha :D.

Actually, sejak akhir-akhir ni, urmm, 2-3weeks ni. Aku "terjatuh" cinta dengan sorang girl ni. Memang rapat ngan dia, tapi masalahnya dia dah ada kekasih hati. Problem is, mase awal-awal aku tanye dia dah ade boyfriend ke tak, dia cakap tak de la apa la. Hati laki mane tak happy bila dengar camtu. Confirm la nak masuk line kan. Tapi lepas kaji punye kaji punye kaji, dia dah ada boyfriend dah. Macam shitt, kenapa la nak tipu aku. Kan elok dia jujur, takyah la menyakitkan hati aku. SUCKS!

Yeah, aku mengaku writer untuk this LOVE BLOG adalah aku sendiri. But trust me, everyone is not perfect, kadang-kadang aku sendiri confuse camne nak setelkan masalah aku ni. But now, aku dah buat keputusan, aku akan cari another woman yang suits dengan aku. Buat ape terhegeh-hegeh dekat sorang je. Kannn? Sudah la buang masa, buat sakit hati lagi. And it would be lots better if I just love myself only rather than loving someone who doesn't love me. What do you think?

The worst is, I hate hoping for someone. Puas aku cari cara nak tenangkan diri, tapi kadang-kadang teringat gak :(

Enjoy this song, PALSU, I compose and sing it myself :D

No comments:

Post a Comment