disable right click

Monday, December 27, 2010

Cuti-cuti Malaysia. Haha

Yeah, lame dah tak menaip ni. Terlalu seronok kat Sabah kot dari 26 November aritu lagi. Cuti melulu, parti pun melulu. Hahha, lepas abis tikid tadau aramaiti kat kundasang terus krismas pula. Paaaaarrrrty je. Hahah.

Agak teruja gak la duk sini lama-lama. Haha, paling minat bila tengok sabahan girl yang ter"over" cantik. Pergh, tak menyesal jadi orang sabah, pergi tak kembali doee. Hahah. Ade juga la yang aku minat, tapi ntah la. Susah nak cakap, sebab aku tak suke ada relation pasal aku kenal by fizikal. Tak best, boring dah dulu-dulu macam tu. Now, its time for true love. Kann? haha.

Urm, actually bile aku balik sabah, aku rase tenang. Takde masalah sebab jauh dari KL. Sini pun takde lah penuh dengan bangunan, kan? hahah, Happyyyyyy :)

No comments:

Post a Comment