disable right click

Thursday, November 25, 2010

Lama sudah tidak ber-blog, apakah?

Hampir sebulan meninggalkan pentas (cehhh, bajet artis lak), kini kembali menulis untuk tatapan (sendiri kot, sebab mane ade orang tengok blog ni, lols). Ok, semenjak dua menjak lapan menjak ni, busy dengan study dan sekarang ni pun tengah "final exam" sampai 26 Nov, sebab itulah tak ada post langsung. Ada banyak masa sebenarnya, tapi apa kan daya, Facebook dan Twitter menjadi pujaan. Hahaha.

Harini, hari paling panas aku rasa, berakhirnya paper ke-4, Organizational Behaviour yang membuatkan aku stress dengan soalan-soalan chapter Stress. Hahaha, serius ada la, bukan main-main. Rasa macam bangang pun ada tadi, tengah-tengah stress jawab paper, boleh pula soalan pun soalan stress. Lols :D. Btw, masih ada lagi paper Financial Management dengan Pengajian Malaysia, esok la aku perah otak ni. Haha.

Mungkin agak ketinggalan cerita ini, tapi aku masih lagi tengok video "Dia Pilih KLCC doe" hahah. Paling tak boleh blah part, "Han dah lemah doe" . Apakah?? hahah. The most stupidest and funniest video of the year la aku bagi. Hahaha. Apa-apa pun, kalau nak tengok, search je kat youtube tu. Mesti ada punya :).

Sampai sini je lah, letih la. Mesti mau study betull? haha.

No comments:

Post a Comment