disable right click

Tuesday, September 28, 2010

when your day is just a day to sleep

sangat lah memboringkan kalau korang kena bangun pagi dalam keadaan separuh sedar sebab kena pegi kolej. itu yang kite taknak tu, hahaha. starting from 10.30am, start la kelas yang macam haram boring die. tapi atas alasan Mr. Morgan is a funny lecturer, aku on je. hahah. Camni cite die, biar didefinasikan dulu Mr.Morgan ni camne. Ok, hahaha. Die agak gempal, keturunan India dan seorang yang tau untuk melaksanakan project. haha. sebab die lecturer project management, memang la. hahaha.

tapi still dalam keadaan yang penuh gelak ketawa dengan classmate pun aku masih lagi terlelap. Dah charge ngan redbull pun tak lut. Mak ai, betul-betul down tadi. hahah. Pastu smbung lagi kelas Organisational Behavior. Lagi la hardcore bosan die, terus setengah mati. Hahah, lastlast, belum sempat kelas ketiga. Aku dah chow, hahaha. tak larat doe. Mengantuk gile, boleh bawa gaduh niiii. :)))

Actually, all the things yang aku sempat belajar today. Semua aku cube aplikasikan dalam otak aku on how to change it from Organizational Behavior to Love Behavior. Percaye atau tak, klau korang terlebih faham, korang akan tau ape nak buat dengan ilmu korang. Bile korang kaitkan lagi dengan buku Mystery Method (google it), korang akan tau camne nak aplikasikan semua sekali. Hahah, an advice from me, learn to read a lots of book. :)

No comments:

Post a Comment