disable right click

Monday, September 27, 2010

Lots of assignment, macam haram.

Dah akhir bulan september, tapi aku still tak siap lagi assignment yang banyak nak mampus tahap dewa gaban. Tu tak termasuk lagi projek yang student kena organize sendiri. perghh, mau tidor makan sireh aku camni. Final exam dalam bulan november, nak kena study lagi. Takpe2, dah sem 4 ni, hahaha, after dis sem 5 n tup tap tup tap dah praktikal. Yahuuuuuuu. Dalam kepale, fikir nak praktikal kat Sabah, my lovely hometown.

Cerita pasal sabah, too many sweet memories there. Yerla, klau dah membesar kat sane, even pindah ke paris ke jepun ke brazil ke, still akan tetap teringat mane kite main mase kecik-kecik dulu en. Cube korang fikir balik. Hahaha, kan kan? After parents aku divorced mase umur 8 tahun, since then just 4 kali je aku balik sabah till now. But still, all my aunties and uncle ingat aku and of course sume cousin aku still ingat aku. Kitorang happy the way we are, everytime aku balik sane mesti ade party partyyyyyy. hahahha, u know what? Sabahan know how to party it rite. hahahah.

Btw, im pretty tired, biase la bulan raye kan. Today ade la 3 openhouse pergi. Letih tu, hahaha. letih makan la. tomorrow class pagi lagi. Nvm, im enjoying my life sebaik mungkin. Hahaha. :)

p/s ; its not as easy as u see, as the 1st rule, i shouldn't fall to my patient :)

No comments:

Post a Comment