disable right click

Wednesday, April 20, 2011

Semuanya.

Haih, apa sudah jadi? Nasib kau tak ada ikatan? Kan?

Perlukah aku cakap yang aku ini bukan jenis ambil kisah apa yang berlaku kalau melibatkan cinta? Aku bukan jenis yang suka cemburu. Kau buatlah apa kau mahu, tapi aku tetap aku, tidak kisah apa yang berlaku. Sebab aku bukannya budak lagi yang mendambakan perhatian seperti orang lain. Aku bukan jenis yang suka bersama 24 jam tanpa henti, apatah lagi walaupun sebentar.

Aku tetap aku, aku selesa dengan hidup begini. Aku ada orang untuk disayangi dan yang menyayangi aku. Bukan niat aku untuk permainkan cinta, tapi memang hidup aku begini. Selesa buat apa-apa sahaja. Aku malas untuk bertanya benda yang sama, kerana aku sudah muak dengan keadaan itu.

Aku minta maaf jika aku buat kau begitu, bukan aku benci atau tak mengerti kau, tapi aku selesa dengan hidup aku begini. Walaupun aku tahu kau terseksa kerana aku, tapi aku tidak boleh paksa apa yang aku mahu dan tidak mahu buat. Aku ketawa bila aku mahu, aku marah bila aku mahu, aku diam bila aku mahu, aku bersuara bila aku mahu dan aku ikut kehendak hati aku!

2 comments: