disable right click

Saturday, April 2, 2011

Aku dan Kolej

 "2 hari yang memenatkan, 2 hari yang menghiburkan, 2 hari yang menyentuh diri aku."

Buat pertama kali setelah sekian lama, aku dapat rasakan kembali kegembiraan yang sudah lama aku kehilangannya. Kegembiraan yang menyentuh aku sehingga aku tidak ingin hari ini untuk berakhir. Dapat bersama rakan-rakan, masing-masing bergembira dan berseronok bersama.

Bercakap tentang kehidupan, anda akan rasa hidup anda hilang sedikit demi sedikit jika tiada kegembiraan di sisi anda. Percayalah, aku sendiri pernah melaluinya. Cukuplah semua orang dapat menikmati saat-saat bahagia bersama. Cukuplah semua orang saling menghormati antara satu sama lain. Dunia akan jadi lebih harmoni.

Habis sudah 2 hari penuh bermakna. Lagi 9 hari sebelum peperiksaan akhir Semester 5. Masih ada satu kerja khusus yang aku perlu siapkan. Beginilah kehidupan di kolej, rakan-rakan masih di sisi. Bayangkan bila semua sudah bekerja, masing-masing berpisah. Adakah masih mahu untuk hubungi satu sama lain? :)

4 comments:

  1. wah....cantik nye bhs awak guna... sblm spm dulu selalu ckp nak berenti awal...tp bila dah habis spm.. rindu pulak...
    kat kolej nanti tak tau la...
    msti sama jgak kot...hehe...
    keja kursus? hehe... mcm bebudak pmr pulak kan..

    ReplyDelete
  2. tiqo ; ahah sengaje gune ayt begini. perhalusi lagi bahasa melayu :)

    ReplyDelete