disable right click

Friday, October 15, 2010

He said it again, Mr. Morgan

Yeahh, seperti yang diketahui oleh classmate aku. Hahah, korang kompem lah taktau sape Mr. Morgan ni. Aku pernah masukkan name die kat entry aku yang past. Ok.

Dia ni memang suka nak berborak dulu dalam 30-45minit time lecture. Hahah, semua cerita untuk motivate student dia sampai la cerita hulu sungai, semua ada. Tapi banyak yang membina la. Bukan cerita kosong. Hahah, dia ni memang suka buat lawak dengan bentuk badan yang bulat dan comel (kata "segelintir" pelajar) ahaha, dia ni suka menggayakan sambil bercerita. Budak marketing cakap , "body language" laa. Hahaha. Tapi sumpah, aku paling jarang tidur kelas dia sebab kalau tak dengar ceramah dia, rasa cam rugi, sebab semua yang dia cerita based on true story. Jadi, buatpe aku nak ambil masa lama untuk merasai pengalaman, asalkan dapat dengar dari org yang lebih tua, dah menambah experience hidup ni. Bagi aku camtu la, tak tau la korang camne en.

Ahah, kata Mr. M lagi, hahah, spesel skit la :), hidup ni kena la disiplin, klau tak macam mane nak survive and berjaya. Betul memang betul, tapi aku rasa sangsi macam mana orang jahah boleh berjaya dan kaya? Kann? hahhaa.

Kata Mr. M lagi, katanyeeeeee, hahahha, "Before I officially die, lepas tu bla bla bla". Tak juga keluar penutup quotes tu. Hahahha. Letih letih :)

Takpe, aku nak mandi dulu ni, panas nak mandi. Aku nak mandi, mandi, korang pun mandi la. Jum mandi. hahah. Mandiiiii.

No comments:

Post a Comment