disable right click

Sunday, October 3, 2010

Game : Part II

Pernahkah anda bermain Nintendo Wii? Haaa, cerita dia macam ni, punya la sedap aku tengah tidur dekat ruang tamu. Tiba-tiba aku nampak kawan aku tengah syok menari macam orang gila depan tv. Haha, rupanya dia main Wii yang dia baru beli tak sampai satu hari, aku ni pun apa lagi, elok-elok tidur terus bangun and que belakang dia. Hahahahhaha. Main punya main punya main punya main, baru sedar badan ni dah sakit- sakit. Korang bayangkan, aku ikut menari cam orang gila, pastu aku main game boxing, pukul angin la jawabnya. Last-last, sengal-sengal tulang aku dapat, menang tak juga. Cehhh :)

Tetiba, tengah syok rehat, nampak pula CD game Naruto. Haaa, aku dah dapat bayangkan dah macam mana nak main, siap buat gerak jari yang ala-ala nak buat jutsu bayang la apa la. Hahah, sangkut la juga dekat dua jam main Naruto. Akibatnya, nak baring susah, nak duduk sakit. Sebab badan makin sengalllll. Bengong, terus terang aku cakap main Wii boleh menurunkan kalori dan lemak anda dalam masa dua minggu. Dan kepada korang yang ada masalah obesiti, sila-sila lah beli Wii ya. Hahah. Pastu jangan lupa ajak aku lawan tenis. Hahah :)

Lagi satu, aku paranoid betul kalau aku tengah drive kereta or aku duduk sebelah driver, tiba-tiba ada lah kereta entah dari simpang mana tetiba nak u-turn, tak pun ada kereta nak potong rapat-rapat, tak pun ada yang bawa melayang-layang. Memang aku paranoid and rasa macam nak pukul pakai buah durian pun ada. Bergegar jantung beb, korang pun tau kan aku ni belum kahwin. Tukar pampers budak pun belum rasa lagi, jadi janganlah bawa kereta macam haramjadah. Mana tau aku ada sakit jantung, tak pepasal makan pakai straw 10 hari. Cettt.

Pesanan kepada pemandu kereta di luar sana, bawa lah kereta berhati-hati supaya korang tak membahayakan nyawa pemandu lain.

p/s ; aku sendiri pun bawa laju cam pundek. hahaha

No comments:

Post a Comment