disable right click

Friday, July 1, 2011

RM50 untuk 3 hari yang indah.

5 hari sudah berlalu selepas 3 hari yang indah itu. Buat kali kedua, aku jumpa kembali dalam "group" yang sama. Tapi jarang sekali untuk bertemu di kolej. Hairan. Hari pertama aku bersama "mereka", aku cuba untuk menakluk hati masing-masing. Setiap kali aku berjumpa "dia" dari semester 1, pasti dalam hati aku bertanya, "kenapalah dia ni susah ditegur?". Atau aku sebenarnya yang penakut tapi belagak berani. Cehh.

Hari kedua, aku sungguh-sungguh tunjukkan usaha dan peribadi aku pada "dia". Berharap agar bulan jatuh ke riba, ouh, tidak sama sekali. Nampak gaya sahaja begitu, aku tak mahu benda yang sama jadi dua kali. Memang sekejap, tapi sakitnya, lebih sakit dari ditikam belakang. Baik aku undur diri dulu sebelum aku terkena penyakit yang aku sendiri tak tahu nanti.

Malam hari kedua, aku cuba berikan klu agar "dia" sedar apa itu dalam hati aku. Tapi mungkin dia sudah biasa, dan cuba untuk buat biasa agar diri dia tak jatuh disambut aku. Termenung lagi aku seorang diri, jadi kayu yang asyik nak bodohkan diri sendiri.

Aku cuba untuk nafikan diri sendiri, "ahh, kau tu suka perempuan cantik je!", tapi macam mana pula kalau sudah begini?

3 hari yang indah, berakhir dengan penutup bodoh yang menyakitkan...

p/s ; blog adalah hati aku, blog adalah perasaanku

No comments:

Post a Comment