disable right click

Thursday, July 21, 2011

"realiti jika kita tak pernah mengerti..." - pasto

Aku punya suka aku nak buat apa! Mungkin aku nampak bodoh, tapi aku bukan seorang yang mudah membuat silap kecuali jika aku betul-betul tersilap. Kau siapa ingin kawal aku?

Kehidupan aku, aku yang tentukan. Bukan untuk kau suka-suka ingin aku ikut kesukaan kau. Cuba belajar menerima dan membuka minda! Bodohlah aku kalau begitu!

Aku tak pernah kisah jika kau ingin lakukan apa yang kau mahu, tapi jangan sesekali kau ganggu aku yang cuba berseronok dengan kehidupan dan alam aku. Aku masih muda, aku belum berkahwin, aku belum ada tanggungan, aku bukanlah penanggung dan juga pak turut segala kemahuan kau.

Realiti kehidupan ialah, kau dan dunia kau. Kita bergembira selagi ada masa dan terus ketawa sampai bila-bila. Dunia jadi serabut dan kecoh jika kau tak pernah puas dengan apa yang kau ada. Sungguh, mungkin aku tersilap kali ini. Tapi aku akan cuba betulkan kesilapan aku.

No comments:

Post a Comment